Onventis scoort hoog op klanttevredenheid
Spend Matters heeft onlangs zijn SolutionMap voor de lente van 2023 uitgebracht, waarin 79 leveranciers van inkooptechnologie worden vergeleken aan de hand van meer dan 500 RFI-vereisten. Als Onventis zijn wij verheugd om te delen dat wij opnieuw zijn erkend als een leider op de grootzakelijke markt. Onze producten staan in de top 10 van de categorie Direct Sourcing en in de top 20 van de categorieën Spend Analyse, Factuurverwerking, Sourcing, Purchase-to-Pay en e-Procurement.
Hoewel we het waardevol vinden om feedback van analisten te ontvangen, zijn we nog enthousiaster om de reacties van onze klanten te delen. Binnen deze categorieën hadden onze producten een gemiddelde Net Promoter Score (een metriek die wordt gebruikt in klantbelevingsprogramma’s om de loyaliteit van klanten te meten) van meer dan 9 van de 10.
Zowel onze Spend Analyse- als factuurverwerking producten vielen in de smaak bij het publiek. Onventis Analytics scoorde hoog bij klanten, met name op het gebied van innovatie, categorie diepte/ondersteuning en het vermogen om uitgavenbeheer te maximaliseren. De belangrijkste onderscheidende factoren voor AP Automatisering waren innovatie, systeemintegratie en bredere suite-mogelijkheid.
Wij waarderen onze klanten en hun feedback, gezien onze belangrijkste missie het waarborgen van het succes van onze klanten is. “We kunnen alleen succesvol zijn als we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten succesvol zijn met onze producten en diensten. Daarom staat de klant altijd voorop voor elke medewerker van Onventis, ongeacht in welke afdeling ze werken,” legt Zoran Steko, COO van Onventis, uit.
“Het selecteren van inkoop- en financiële technologie wordt steeds ingewikkelder naarmate leveranciers blijven innoveren in verschillende richtingen. De Spend Matters Spring 2023 Insider (SolutionMap) dataset ontrafelt het product- en bedrijfslandschap op een nieuwe en nog gedetailleerdere manier dan voorheen, gebaseerd op aangetoonde functionele mogelijkheden van oplossingen en objectieve klanttevredenheidsmetrieken,” aldus Jason Busch, Oprichter & CEO van Spend Matters.