Catalog Integration & EDI
Stroomlijn je Supply Chain met Catalogus Integratie en EDI
Door gebruik te maken van digitale catalogi en het elektronisch uitwisselen van orders, orderbevestigingen, ontvangsten en facturen realiseren Buyers en Suppliers samen een gestroomlijnde supply chain. Dit verbetert de nauwkeurigheid, elimineert onnodige data invoeren en versnelt de verwerking van transacties. Want een inkooporder bij een Buyer is een verkooporder voor een Supplier. Realiseer samen verhoogde efficiëntie, lagere kosten en maak betere beslissingen op basis van actuele data.
Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften
Catalog integration & EDI
Catalogusintegratie en elektronische gegevensuitwisseling (EDI) gaan vaak hand in hand. Met EDI kunnen bestellingen elektronisch naar het systeem van de leverancier worden verzonden en vervolgens kunnen facturen, verzendingsmeldingen en andere documenten naar het systeem van de koper worden verzonden. Zo ontstaat een naadloze en geautomatiseerde inkoopcyclus.
Catalog Integration & EDI
Catalogusintegratie en elektronische gegevensuitwisseling (EDI) gaan vaak hand in hand. Met EDI kunnen bestellingen elektronisch naar het systeem van de leverancier worden verzonden en vervolgens kunnen facturen, verzendingsmeldingen en andere documenten naar het systeem van de koper worden verzonden. Zo ontstaat een naadloze en geautomatiseerde inkoopcyclus.
Resource-optimalisatie
- Efficiëntie
Automatiseer de uitwisseling van productinformatie en transacties en voorkom handmatige acties. - Kostenbesparing
Verminder verwerkingskosten en kostbare fouten die gepaard gaan met handmatige gegevensinvoer. - Nauwkeurigheid
Minimaliseer fouten als gevolg van handmatige invoer, zodat productdetails, prijzen en transactiegegevens correct en betrouwbaar zijn.
Operationele Efficiëntie
- Verbeterde leveranciersrelaties
Verbeter de samenwerking door een gestandaardiseerde manier te bieden om digitaal te communiceren. - Real-time updates
Maak het mogelijk voor kopers om snelle, geïnformeerde beslissingen te nemen met zicht op cataloguswijzigingen, voorraadniveaus en order statussen. - Snellere transacties
Versnel de volledige inkoopcyclus, van inkooporders tot verzendingsmeldingen, wat leidt tot snellere orderafhandeling.
Concurrentievoordeel
- Verbeterde compliance
Voldoe aan sectorregelgeving en standaarden met een gestructureerde aanpak van inkoopprocessen. - Minder papierwerk
Verminder printkosten, verzendkosten en opslagkosten, wat bijdraagt aan een meer milieuvriendelijke aanpak. - Schaalbaarheid
Ondersteun groei door een schaalbare oplossing te bieden die een toename in transactievolumes kan verwerken zonder een evenredige toename in administratief werk.
Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen
Supplier Network
Dit netwerk is een gratis oplossing voor alle leveranciers, ongeacht of ze al leveren aan Onventis-kopers. Maak een leveranciersprofiel aan om gevonden te worden door meer dan 1.000 inkooporganisaties. Leveranciers kunnen hun bestaande klantrelaties beheren met Onventis-inkopers via het netwerk.
E-Business
E-Business is voor leveranciers die operationele inkoopprocessen beheren als een service. Voldoe aan alle essentiële vereisten zoals klant-specifieke orderverwerking en workflows, budgetbeheer, gebruiker-specifieke catalogusweergaven, ordersplitsing en dropshipping.