Hoi!
Heb je gevonden wat je zocht?
Zo niet, laat je gegevens achter en dan neem ik contact met je op!

Procurement Shop
Help jouw klanten om hun inkoopproces te managen

De Onventis Procurement Shop biedt leveranciers veel functies die de efficiëntie en klantbeleving aanzienlijk verbeteren. Deze voordelen, zoals dropshipping en het kunnen aanmaken van één winkelwagentje die vervolgens per leverancier wordt gesplitst, maken het een onmisbaar instrument.

Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften

Procurement Shop

De Onventis Inkoop Shop is specifiek ontworpen voor leveranciers om hen te helpen bij het beheren van de inkoopprocessen van hun klanten. Het biedt een scala aan diensten, waaronder klantspecifieke orderverwerking, goedkeuringsworkflows, budgetbeheer en gebruiker specifieke catalogusweergaven (wie mag welke producten en catalogi zien).

Procurement Shop

De Onventis Inkoop Shop is specifiek ontworpen voor leveranciers om hen te helpen bij het beheren van de inkoopprocessen van hun klanten. Het biedt een scala aan diensten, waaronder klantspecifieke orderverwerking, goedkeuringsworkflows, budgetbeheer en gebruiker specifieke catalogusweergaven (wie mag welke producten en catalogi zien).

Strategische afstemming

  • Data inzichten en analyse
    Ontvang waardevolle analyses over het aankoopgedrag van klanten om geïnformeerde productrange- en prijsbeslissingen te nemen.
  • Gestroomlijnd inkoopproces
    Verminder de administratieve last voor beide partijen met klant specifieke orderverwerking en workflows.
  • Concurrentievoordeel
    Trek nieuwe klanten aan en behoud bestaande klanten door een toewijding aan technologische vooruitgang en klanttevredenheid te demonstreren.

Klantempowerment

  • Samenwerkingsrelaties
    Bevorder de samenwerking tussen jou en jouw klanten door een naadloos en efficiënt inkoopproces aan te bieden.
  • Gebruikersspecifieke catalogusweergaven
    Pas productaanbiedingen aan op de specifieke behoeften van elke klant door relevante producten te tonen aan verschillende klanten of gebruikersgroepen.
  • Verbeterde klantbeleving
    Maak het voor klanten gemakkelijker om de producten te vinden en te bestellen die ze nodig hebben, wat kan leiden tot een hogere klantenloyaliteit en herhaalaankopen.

Lange-termijn waarde

  • Geautomatiseerde accounttoewijzingen
    Zorg voor nauwkeurige en tijdige facturering, verlaag de kans op fouten en stel klanten in staat om hun uitgaven effectief te beheren.
  • Voorraadbeheer
    Houd je voorraad en verkochte producten bij om het risico op knelpunten te verminderen en een veilige supply chain voor klanten te waarborgen.
  • Kostenbesparingen
    Verminder handmatige werkzaamheden en administratieve kosten die gepaard gaan met orderverwerking en -beheer door automatisering.

Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen

Supplier Network

Dit netwerk is een gratis oplossing voor alle leveranciers, ongeacht of ze al leveren aan Onventis-kopers. Maak een leveranciersprofiel aan om gevonden te worden door meer dan 1.000 inkooporganisaties. Leveranciers kunnen hun bestaande klantrelaties beheren met Onventis-inkopers via het netwerk.

Procurement Integration

Alle koper-leverancier relaties vereisen e-procurement software om inkooporderprocessen te digitaliseren en automatiseren. De naadloze integratie van catalogi en punchout-shops met EDI van bestellingen, order bevestigingen, pakbonnen en facturen verlaagt proceskosten.

Onventis Supplier

Onventis Supplier

Ontdek meer

Vraag nu een demo aan

En maak vrijblijvend kennis met onze Source-to-Pay software.

  • Suppliermanagement
  • Source-to-Contract
  • Purchase-to-Pay
  • Spend Analytics
Privacy
Wanneer u onze website bezoekt, kan informatie van bepaalde diensten via uw browser worden opgeslagen, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacy-instellingen wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden kan beïnvloeden.