Procurement Integration
Klant-specifieke catalogi en gestroomlijnde orderverwerking
Verbeter de relatie tussen inkoper en leverancier door het digitaliseren en automatiseren van inkooporderprocessen. Zowel inkopers als leveranciers besparen aanzienlijk op proceskosten door naadloze integratie van catalogi en punchout-shops met elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor bestellingen, afleverbonnen en facturen.
Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften
Supply chain integratie
door data uitwisseling
Verminder redundanties
e-orders, e-ontvangsten, e-facturen.
Verbeter samenwerking
met procesintegratie
Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen
Supplier Network
Dit netwerk is een gratis oplossing voor alle leveranciers, ongeacht of ze al leveren aan Onventis-kopers. Maak een leveranciersprofiel aan om gevonden te worden door meer dan 1.000 inkooporganisaties. Leveranciers kunnen hun bestaande klantrelaties beheren met Onventis-inkopers via het netwerk.
E-Business
E-Business is voor leveranciers die operationele inkoopprocessen beheren als een service. Voldoe aan alle essentiële vereisten zoals klant-specifieke orderverwerking en workflows, budgetbeheer, gebruiker-specifieke catalogusweergaven, ordersplitsing en dropshipping.