Hoi!
Heb je gevonden wat je zocht?
Zo niet, laat je gegevens achter en dan neem ik contact met je op!

Procurement Integration
Klant-specifieke catalogi en gestroomlijnde orderverwerking

Verbeter de relatie tussen inkoper en leverancier door het digitaliseren en automatiseren van inkooporderprocessen. Zowel inkopers als leveranciers besparen aanzienlijk op proceskosten door naadloze integratie van catalogi en punchout-shops met elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor bestellingen, afleverbonnen en facturen.

Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften

Supply chain integratie

door data uitwisseling

Verminder redundanties

e-orders, e-ontvangsten, e-facturen.

Verbeter samenwerking

met procesintegratie

Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen

Supplier Network

Dit netwerk is een gratis oplossing voor alle leveranciers, ongeacht of ze al leveren aan Onventis-kopers. Maak een leveranciersprofiel aan om gevonden te worden door meer dan 1.000 inkooporganisaties. Leveranciers kunnen hun bestaande klantrelaties beheren met Onventis-inkopers via het netwerk.

E-Business

E-Business is voor leveranciers die operationele inkoopprocessen beheren als een service. Voldoe aan alle essentiële vereisten zoals klant-specifieke orderverwerking en workflows, budgetbeheer, gebruiker-specifieke catalogusweergaven, ordersplitsing en dropshipping.

Onventis Supplier

Onventis Supplier

Ontdek meer

Vraag nu een demo aan

En maak vrijblijvend kennis met onze Source-to-Pay software.

  • Suppliermanagement
  • Source-to-Contract
  • Purchase-to-Pay
  • Spend Analytics
Privacy
Wanneer u onze website bezoekt, kan informatie van bepaalde diensten via uw browser worden opgeslagen, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacy-instellingen wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden kan beïnvloeden.