Procurement Shop
Help jouw klanten om hun inkoopproces te managen
De Onventis Procurement Shop biedt leveranciers veel functies die de efficiëntie en klantbeleving aanzienlijk verbeteren. Deze voordelen, zoals dropshipping en het kunnen aanmaken van één winkelwagentje die vervolgens per leverancier wordt gesplitst, maken het een onmisbaar instrument.
Deze bedrijven vertrouwen Onventis voor hun inkoopbehoeften
Procurement Shop
De Onventis Inkoop Shop is specifiek ontworpen voor leveranciers om hen te helpen bij het beheren van de inkoopprocessen van hun klanten. Het biedt een scala aan diensten, waaronder klantspecifieke orderverwerking, goedkeuringsworkflows, budgetbeheer en gebruiker specifieke catalogusweergaven (wie mag welke producten en catalogi zien).
Procurement Shop
De Onventis Inkoop Shop is specifiek ontworpen voor leveranciers om hen te helpen bij het beheren van de inkoopprocessen van hun klanten. Het biedt een scala aan diensten, waaronder klantspecifieke orderverwerking, goedkeuringsworkflows, budgetbeheer en gebruiker specifieke catalogusweergaven (wie mag welke producten en catalogi zien).
Strategische afstemming
- Data inzichten en analyse
Ontvang waardevolle analyses over het aankoopgedrag van klanten om geïnformeerde productrange- en prijsbeslissingen te nemen. - Gestroomlijnd inkoopproces
Verminder de administratieve last voor beide partijen met klant specifieke orderverwerking en workflows. - Concurrentievoordeel
Trek nieuwe klanten aan en behoud bestaande klanten door een toewijding aan technologische vooruitgang en klanttevredenheid te demonstreren.
Klantempowerment
- Samenwerkingsrelaties
Bevorder de samenwerking tussen jou en jouw klanten door een naadloos en efficiënt inkoopproces aan te bieden. - Gebruikersspecifieke catalogusweergaven
Pas productaanbiedingen aan op de specifieke behoeften van elke klant door relevante producten te tonen aan verschillende klanten of gebruikersgroepen. - Verbeterde klantbeleving
Maak het voor klanten gemakkelijker om de producten te vinden en te bestellen die ze nodig hebben, wat kan leiden tot een hogere klantenloyaliteit en herhaalaankopen.
Lange-termijn waarde
- Geautomatiseerde accounttoewijzingen
Zorg voor nauwkeurige en tijdige facturering, verlaag de kans op fouten en stel klanten in staat om hun uitgaven effectief te beheren. - Voorraadbeheer
Houd je voorraad en verkochte producten bij om het risico op knelpunten te verminderen en een veilige supply chain voor klanten te waarborgen. - Kostenbesparingen
Verminder handmatige werkzaamheden en administratieve kosten die gepaard gaan met orderverwerking en -beheer door automatisering.
Misschien bent u geïnteresseerd in onze andere oplossingen
Supplier Network
Dit netwerk is een gratis oplossing voor alle leveranciers, ongeacht of ze al leveren aan Onventis-kopers. Maak een leveranciersprofiel aan om gevonden te worden door meer dan 1.000 inkooporganisaties. Leveranciers kunnen hun bestaande klantrelaties beheren met Onventis-inkopers via het netwerk.
Procurement Integration
Alle koper-leverancier relaties vereisen e-procurement software om inkooporderprocessen te digitaliseren en automatiseren. De naadloze integratie van catalogi en punchout-shops met EDI van bestellingen, order bevestigingen, pakbonnen en facturen verlaagt proceskosten.